Klachten

Klachten en Geschillen

Bij De Kleinste Reus l De Kleinste Campus vinden we het belangrijk om een goede relatie te onderhouden met ouders en kinderen. Als er onverhoopt klachten zijn, vinden we het belangrijk dat deze snel en goed worden opgelost. Daarom bieden we een duidelijke klachtenprocedure aan.

1. Indienen van een klacht

Als u een klacht heeft over onze kinderopvang, kunt u deze eerst melden bij de leidinggevende of het management van De Kleinste Reus. U kunt ons bereiken onderstaand contactformulier. We streven ernaar om klachten snel en op een professionele manier op te lossen.

2. Wanneer u er niet uitkomt

Als de klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, of als u het niet eens bent met de geboden oplossing, kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Kinderopvang. Deze onafhankelijke commissie kan bemiddelen en helpen bij het vinden van een oplossing.

3. Hoe kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie?

De Geschillencommissie is bereikbaar via de volgende gegevens:

Website: degeschillencommissie.nl
E-mail: info@degeschillencommissie.nl
Telefoonnummer: 020-531 58 80

We raden u aan om eerst met ons contact op te nemen voordat u een klacht indient bij de Geschillencommissie, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Contact

Stuur ons een bericht

Velden met een * zijn verplicht.
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Selectievakjes
Vacature

Pedagogisch medewerker

Wij zoeken nieuwe collega’s! Bekijk onze openstaande vacature.